maanantai 18. heinäkuuta 2011

Mun gettorätit ja farkut














Mulla on kaks gettorättiä, ruskea ja punainen (Citymarket, 8€/kpl). Mä roikotan aina jompaakumpaa mun vasemmassa perstaskussa.













Sit mulla on farkkujen oikeassa perstaskussa paikka, koska avaimet on järsinyt taskun vähän paskaksi.

Jotkut jannut aina kattoo vähän pitkään baareissa ja puistoissa, mut ei se haittaa ku tiiän että mun perse on komee. Ja että ne kaikki on ihan vitun kateellisia, äksdeelol! :)




Näistä meikän farkuista (Farkkupuoti, Hay Day, 49€) vois luulla että nää on trendikkäästi hiekkapesemällä kulutetut, mut EI NE OIKEESTI OO!! Mä vaan pidän uusia housuja jalassa pesemättä pari-kolme kuukautta ja hinkkaan kaikki väsäysmujut ynnä muut paskat reisiin. Sitten kun ne on imeneet itseensä tarpeeksi bongivettä, kaljaa, yrjöä, kusta, kuravettä ja ties mitä vielä niin että ne pysyy pystyssä itsestään, mä heitän ne pesukoneeseen. Ja tietenkin oikein päin, että niihin tulee semmoinen mukava kuviointi. Sit ne näyttää ihan vitun komeilta, niinku käyttäjänsäkin :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

sekavat kommentit