maanantai 18. heinäkuuta 2011

Harrastukset pitää mielen virkeänä Pt.1

Meikä tykkää ihan vitusti konsolipeleistä.





Kesällä tää mun kämppä on niinku huonosti lämmitetty sauna. Sit pelatessa tulee ihan hirvee soija, etenkin jos pelaa jotakin uunoa tasohyppelyä, minkä kanssa saa karjua vittusaatanaa ja naamapalmuttaa itseään. Silloin on hyvä olla gettorätti otsalla ettei hiki valu silmiin. Se se vasta kunnolla vituttaisi!

Toi Aku Ankka -paita on yhdeltä kaverilta, eikä mua hävetä yhtään että se on tyttöjen paita, koska SE ON AKU!!! Ja toi vaaleansininen on kans niin raikas väri, ei haittaa yhtään vaikka karvainen läskimaha pullottaakin helman alta suht irvokkaasti. Jalassa mulla on mun olosortsit, ne on aika myskiset kolmen viikon jälkeen, mutta ei se mua haittaa, ku en mä ne päällä käy missään ulkona. Ja eiks urheiluvaatteiden kuulukin haista vähän vehkeelle?

Mun urheiluvaatteet haisee kyllä niin vehkeelle notta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

sekavat kommentit