maanantai 18. heinäkuuta 2011

Puku tekee Miehen.

Aina joskus mä repäsen ja päätän lähteä tansseihin. Silloin mä pistän päälleni mun sähkönsinisen diskopuvun (kirpparilta aikoinaan vain 15 markkaa!! Valmistaja: Mutkattomat, Orimattila), pukuun sopivan lätsän estämään auringonpistokset ja tietenkin nää mun sikauleet Prestigen peilipilotit. Tähän asukokonaisuuteen sopii sandaalit kuin nyrkki silmään, eikä tää mun keltavalkonen, hien kärventämä t-paitakaan (Seppälästä joskus vuonna ikä ja kivi kolme kahden hinnalla kympillä) onnistu rumentamaan meikää.




Sehän ois muutenkin ihan mahdotonta, ku MÄ VAAN OON NIIN VITUN KOMEE!!


En mä kyllä koskaan sinne tansseihin pääse, koska mä oon oikeasti niin vitun ujo, että pitää ottaa rohkaisuksi kisajuomaa ja niinhän siinä aina käy, että oon niin pleksit etten pääse edes kotoa ulos.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

sekavat kommentit